mandag 15. november 2010

Ragnhild og Thomas!



I Ragnhild og Thomas sitt bryllup fikk jeg i oppdrag å lage brudebukett, corsage og å dekke bordene.




I brudebuketten brukte jeg rose, ranukel og ornigalthum.
Hvitt bånd rundt stilken og svarte perler som tar opp blomstene.





Corsage til herre av ranukel. Samme bånd og perler på som brudebukett.
Jeg laget to små som guttene til brudeparet fikk på seg.




Sammen med Ann Iren dekket jeg bordene.
Vi brukte de samme blomstene som i brudebuketten, i tilegg til chrysanthemum.
Fint når ting går igjen, det skaper en helhet i bryllupet.



For å se mer av borddekking gå inn på:
GLEDELIG BRYLLUP!

Tusen takk for jeg fikk levere blomster og dekke bord i bryllypet deres, Ragnhild og Thomas!
Ønsker dere alt godt i ekteskapet!

Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar